Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Хорошун, Вікторія Василівна - Моделювання масової поведінки споживачів
Хорошун, Вікторія Василівна - Моделювання масової поведінки споживачів
Стаття
Автор: Хорошун, Вікторія Василівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Моделювання масової поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Хорошун, Вікторія Василівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Моделювання масової поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Хорошун, Вікторія Василівна.
Моделювання масової поведінки споживачів / Вікторія Василівна Хорошун, Станіслав Володимирович Солодухін // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 1 (80).– С. 236-239
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. споживча поведінка. 2. купівельна поведінка. 3. основні групи споживачів. 4. обсяги споживання. 5. моделі споживання. 6. промислові підприємства.
Хорошун, Вікторія Василівна.
Моделювання масової поведінки споживачів / Вікторія Василівна Хорошун, Станіслав Володимирович Солодухін // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 1 (80).– С. 236-239
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. споживча поведінка. 2. купівельна поведінка. 3. основні групи споживачів. 4. обсяги споживання. 5. моделі споживання. 6. промислові підприємства.