Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Бевзюк, М. С. - Роль реклами в системі маркетингових комунікацій

Бевзюк, М. С. - Роль реклами в системі маркетингових комунікацій

Роль реклами в системі маркетингових комунікацій
Нет экз.
Стаття
Автор: Бевзюк, М. С.
Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]: Роль реклами в системі маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Бевзюк, М. С.
Роль реклами в системі маркетингових комунікацій / М. С. Бевзюк // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій].– 2020.– Спецвипуск: За матеріалами XXIV міжнародної наук.-практ. конф. "Студент-Дослідник-Фахівець" Київського інституту бізнесу та технологій 28 травня 2020 року.– С 13-16
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. конференції. 2. маркетингові комунікації. 3. рекламний вплив. 4. комерційна реклама.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]
Нет экз.
Випуск

Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій] Спецвипуск: За матеріалами XXIV міжнародної наук.-практ. конф. "Студент-Дослідник-Фахівець" Київського інституту бізнесу та технологій...
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025