Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Микитюк, Ірина - Рекламний текст як об'єкт перекладознавчого аналізу
Микитюк, Ірина - Рекламний текст як об'єкт перекладознавчого аналізу
(UA) Статья
Микитюк, Ірина.
Рекламний текст як об'єкт перекладознавчого аналізу / Ірина Микитюк, Максим Пустовойт // Актуальні проблеми романо-германської філології та прикладної лінгвістики.– 2019.– Вип. 2 (18).– С. 183-189
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. рекламні заголовки. 3. рекламні слогани. 4. перекладознавчий аналіз. 5. англо-український переклад. 6. порівняльний аналіз.
Микитюк, Ірина.
Рекламний текст як об'єкт перекладознавчого аналізу / Ірина Микитюк, Максим Пустовойт // Актуальні проблеми романо-германської філології та прикладної лінгвістики.– 2019.– Вип. 2 (18).– С. 183-189
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. рекламні заголовки. 3. рекламні слогани. 4. перекладознавчий аналіз. 5. англо-український переклад. 6. порівняльний аналіз.