Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку

Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку

Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку : монографія
Видавництво: Економічна думка ЗУНУ, 2020 г.
ISBN 978-966-654-598-8

(UA) Книга
III> 108264
890340 Главный филиал

Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку : монографія / Тетяна Михайлівна Борисова, Григорій Леонардович Монастирський, Віктор Михайлович Островерхов, Олена Володимирівна Борисяк, Неля Ростиславівна Іванечко, Західноукр. нац. ун-т, Ф-т економіки та управління; За ред. Тетяна Михайлівна Борисова, Григорій Леонардович Монастирський.– Тернопіль : Економічна думка ЗУНУ, 2020.– 339 с. : іл., табл., схеми
300 пр.– Бібліогр.: с. 295-339 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-654-598-8.

УДК 339.138

-- 1. Розвиток, сталий – Маркетинг – Україна.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025