Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Бойко, Игорь Иванович - Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент)

Бойко, Игорь Иванович - Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент)

Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент)
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Бойко, Игорь Иванович
Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент) : учеб. пособие для студентов ВУЗов
Видавництво: Кондор, 2005 г.
ISBN 966-8251-45-8

(UA) Книга
III> 108282
840757 Главный филиал

Бойко, Игорь Иванович.
Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент) : учеб. пособие для студентов ВУЗов / Игорь Иванович Бойко, Укр. гуманит. ин-т; ред. Валентина Николаевна Вдовиченко.– Киев : Кондор, 2005.– 278,[1] с. : ил., табл.
1000 экз.– Библиогр.: с. 279 . – На рус. яз.
ISBN 966-8251-45-8.

УДК 339.138(075)

-- 1. Маркетинг – Дослідження – Підручники, посібники.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025