Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Робул, Ю. В. - Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем
Робул, Ю. В. - Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем
Стаття
Автор: Робул, Ю. В.
Економічні інновації: Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Робул, Ю. В.
Економічні інновації: Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Робул, Ю. В.
Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем / Ю. В. Робул // Економічні інновації.– 2020.– Т. 22, вип. 2 (75).– С. 93-100 : табл.
Бібліогр.: 29 назв . – На укр. яз.
-- 1. макромаркетинг. 2. цифрові маркетингові системи. 3. маркетинговий менеджмент. 4. ІТ в економіці.
Робул, Ю. В.
Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем / Ю. В. Робул // Економічні інновації.– 2020.– Т. 22, вип. 2 (75).– С. 93-100 : табл.
Бібліогр.: 29 назв . – На укр. яз.
-- 1. макромаркетинг. 2. цифрові маркетингові системи. 3. маркетинговий менеджмент. 4. ІТ в економіці.