Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Робул, Ю. В. - Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем

Робул, Ю. В. - Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем

Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем
Нет экз.
Стаття
Автор: Робул, Ю. В.
Економічні інновації: Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Робул, Ю. В.
Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем / Ю. В. Робул // Економічні інновації.– 2020.– Т. 22, вип. 2 (75).– С. 93-100 : табл.
Бібліогр.: 29 назв . – На укр. яз.


-- 1. макромаркетинг. 2. цифрові маркетингові системи. 3. маркетинговий менеджмент. 4. ІТ в економіці.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економічні інновації
Нет экз.
Випуск

Економічні інновації Т. 22, вип. 2 (75)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025