Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Туровська, Леся Олегівна - Сервіс-орієнтована модель обслуговування користувачів у системі бібліотечних наукових комунікацій

Туровська, Леся Олегівна - Сервіс-орієнтована модель обслуговування користувачів у системі бібліотечних наукових комунікацій

Сервіс-орієнтована модель обслуговування користувачів у системі бібліотечних наукових комунікацій
Нет экз.
Стаття
Автор: Туровська, Леся Олегівна
Бібліотечний форум : історія, теорія і практика: Сервіс-орієнтована модель обслуговування користувачів у системі бібліотечних наукових комунікацій
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Туровська, Леся Олегівна.
Сервіс-орієнтована модель обслуговування користувачів у системі бібліотечних наукових комунікацій / Леся Олегівна Туровська // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика.– 2020.– № 4 (22).– С. 2-4
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.


-- 1. дистанційне обслуговування користувачів. 2. бібліотечно-інформаційне обслуговування. 3. бібліотечно-інформаційна діяльність. 4. користувачі бібліотек. 5. наукові комунікації. 6. мобільні сервіси.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бібліотечний форум: історія, теорія і практика
Нет экз.
Випуск

Бібліотечний форум: історія, теорія і практика № 4 (22)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025