Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Нагорний, Є. І. - Методичні засади оцінки ринкової адекватності ідей товарних інновацій
Нагорний, Є. І. - Методичні засади оцінки ринкової адекватності ідей товарних інновацій
Стаття
Автор: Нагорний, Є. І.
Підприємництво та інновації: Методичні засади оцінки ринкової адекватності ідей товарних інновацій
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Нагорний, Є. І.
Підприємництво та інновації: Методичні засади оцінки ринкової адекватності ідей товарних інновацій
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Нагорний, Є. І.
Методичні засади оцінки ринкової адекватності ідей товарних інновацій / Є. І. Нагорний, С. М. Березова // Підприємництво та інновації.– 2020.– Вип. 13.– С. 49- 53 : табл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. товарні інновації. 2. ринкові трансформації. 3. інноваційні ризики. 4. маркетингові дослідження.
Нагорний, Є. І.
Методичні засади оцінки ринкової адекватності ідей товарних інновацій / Є. І. Нагорний, С. М. Березова // Підприємництво та інновації.– 2020.– Вип. 13.– С. 49- 53 : табл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. товарні інновації. 2. ринкові трансформації. 3. інноваційні ризики. 4. маркетингові дослідження.