Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Миколаєнко, Марина Юріївна - Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
Миколаєнко, Марина Юріївна - Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
Стаття
Автор: Миколаєнко, Марина Юріївна
Питання культурології: Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Миколаєнко, Марина Юріївна
Питання культурології: Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Миколаєнко, Марина Юріївна.
Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації / Марина Юріївна Миколаєнко // Питання культурології.– 2020.– Вип. 36.– С. 177-186
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. переклад рекламних текстів. 3. міжкультурні комунікації. 4. рекламні слогани.
Миколаєнко, Марина Юріївна.
Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації / Марина Юріївна Миколаєнко // Питання культурології.– 2020.– Вип. 36.– С. 177-186
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. переклад рекламних текстів. 3. міжкультурні комунікації. 4. рекламні слогани.