Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Миколаєнко, Марина Юріївна - Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації

Миколаєнко, Марина Юріївна - Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації

Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
Нет экз.
Стаття
Автор: Миколаєнко, Марина Юріївна
Питання культурології: Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Миколаєнко, Марина Юріївна.
Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації / Марина Юріївна Миколаєнко // Питання культурології.– 2020.– Вип. 36.– С. 177-186
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. рекламні тексти. 2. переклад рекламних текстів. 3. міжкультурні комунікації. 4. рекламні слогани.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Питання культурології
Нет экз.
Випуск

Питання культурології Вип. 36
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025