Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Солдатенко, Ірина - Масова комунікація як інструмент брендингу міста
Солдатенко, Ірина - Масова комунікація як інструмент брендингу міста
Стаття
Автор: Солдатенко, Ірина
Соціологічні студії: Масова комунікація як інструмент брендингу міста
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Солдатенко, Ірина
Соціологічні студії: Масова комунікація як інструмент брендингу міста
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Солдатенко, Ірина.
Масова комунікація як інструмент брендингу міста / Ірина Солдатенко, Іван Посильний // Соціологічні студії.– 2019.– № 2 (15).– С. 55-63
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. бренд міста. 2. брендинг територій. 3. форми комунікацій міста. 4. цільові групи громадськості.
Солдатенко, Ірина.
Масова комунікація як інструмент брендингу міста / Ірина Солдатенко, Іван Посильний // Соціологічні студії.– 2019.– № 2 (15).– С. 55-63
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. бренд міста. 2. брендинг територій. 3. форми комунікацій міста. 4. цільові групи громадськості.