Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Алданькова, Г. В. - Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж
Алданькова, Г. В. - Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж
Стаття
Автор: Алданькова, Г. В.
Причорноморські економічні студії: Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Алданькова, Г. В.
Причорноморські економічні студії: Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Алданькова, Г. В.
Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж / Г. В. Алданькова, М. А. Коноплянникова // Причорноморські економічні студії.– 2020.– Вип. 55, ч. 1.– С. 62-70 : іл., табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. побутові споживачі. 2. торговельні мережі. 3. цифровий (діджитал) маркетинг. 4. бренд-комунікації. 5. інтернет-користувачі. 6. ґендерні відмінності. 7. вікові відмінності. 8. мобільні пристрої. 9. побутові споживачі.
Алданькова, Г. В.
Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж / Г. В. Алданькова, М. А. Коноплянникова // Причорноморські економічні студії.– 2020.– Вип. 55, ч. 1.– С. 62-70 : іл., табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. побутові споживачі. 2. торговельні мережі. 3. цифровий (діджитал) маркетинг. 4. бренд-комунікації. 5. інтернет-користувачі. 6. ґендерні відмінності. 7. вікові відмінності. 8. мобільні пристрої. 9. побутові споживачі.