Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Алданькова, Г. В. - Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж

Алданькова, Г. В. - Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж

Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж
Нет экз.
Стаття
Автор: Алданькова, Г. В.
Причорноморські економічні студії: Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Алданькова, Г. В.
Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж / Г. В. Алданькова, М. А. Коноплянникова // Причорноморські економічні студії.– 2020.– Вип. 55, ч. 1.– С. 62-70 : іл., табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.


-- 1. побутові споживачі. 2. торговельні мережі. 3. цифровий (діджитал) маркетинг. 4. бренд-комунікації. 5. інтернет-користувачі. 6. ґендерні відмінності. 7. вікові відмінності. 8. мобільні пристрої. 9. побутові споживачі.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Причорноморські економічні студії
Нет экз.
Випуск

Причорноморські економічні студії Вип. 55, ч. 1
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025