Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бедрадіна, Г. К. - Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу
Бедрадіна, Г. К. - Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу
Стаття
Автор: Бедрадіна, Г. К.
Причорноморські економічні студії: Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Бедрадіна, Г. К.
Причорноморські економічні студії: Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Бедрадіна, Г. К.
Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу / Г. К. Бедрадіна, К. О. Кузьмічова // Причорноморські економічні студії.– 2020.– Вип. 55, ч. 1.– С. 78-82 : іл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. конкурентоспроможність. 2. підприємства готельно-ресторанного бізнесу. 3. готельно-ресторанні послуги. 4. якість обслуговування.
Бедрадіна, Г. К.
Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу / Г. К. Бедрадіна, К. О. Кузьмічова // Причорноморські економічні студії.– 2020.– Вип. 55, ч. 1.– С. 78-82 : іл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. конкурентоспроможність. 2. підприємства готельно-ресторанного бізнесу. 3. готельно-ресторанні послуги. 4. якість обслуговування.