Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Коноваленко, А. С. - Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку

Коноваленко, А. С. - Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку

Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
Нет экз.
Стаття
Автор: Коноваленко, А. С.
Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (Економічні науки): Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Коноваленко, А. С.
Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку / А. С. Коноваленко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (Економічні науки).– 2020.– № 2 (42).– С. 197-204 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.


-- 1. експертні опитування. 2. маркетингове оточення. 3. маркетингові дослідження. 4. харчування дітей. 5. макромаркетингове середовище. 6. PEST-аналіз. 7. ринки продуктів та послуг харчування.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Мотор...
Нет экз.
Випуск

Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Мотор... № 2 (42)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025