Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Садова, Н. В. - Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності
Садова, Н. В. - Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності
(UA) Статья
Садова, Н. В.
Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності / Н. В. Садова // Регіональна бізнес-економіка та управління.– 2020.– № 3 (67).– С. 31-38 : табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства ресторанного господарства. 2. рекламні стратегії. 3. маркетингова політика. 4. бізнес-середовище. 5. маркетингові дослідження. 6. маркетингова діяльність підприємств.
Садова, Н. В.
Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності / Н. В. Садова // Регіональна бізнес-економіка та управління.– 2020.– № 3 (67).– С. 31-38 : табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства ресторанного господарства. 2. рекламні стратегії. 3. маркетингова політика. 4. бізнес-середовище. 5. маркетингові дослідження. 6. маркетингова діяльність підприємств.