Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Садова, Н. В. - Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності

Садова, Н. В. - Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності

Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності
Нет экз.
Стаття
Автор: Садова, Н. В.
Регіональна бізнес-економіка та управління: Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Садова, Н. В.
Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності / Н. В. Садова // Регіональна бізнес-економіка та управління.– 2020.– № 3 (67).– С. 31-38 : табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.


-- 1. підприємства ресторанного господарства. 2. рекламні стратегії. 3. маркетингова політика. 4. бізнес-середовище. 5. маркетингові дослідження. 6. маркетингова діяльність підприємств.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Регіональна бізнес-економіка та управління
Нет экз.
Випуск

Регіональна бізнес-економіка та управління № 3 (67)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025