Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сардак, С. Е. - Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості
Сардак, С. Е. - Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості
Стаття
Автор: Сардак, С. Е.
Економіка та держава: Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Сардак, С. Е.
Економіка та держава: Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Сардак, С. Е.
Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості / С. Е. Сардак, В. Д. Хурдей // Економіка та держава.– 2021.– № 3: березень.– С. 18-22
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. митний маркетинг. 2. митна справа. 3. митні послуги. 4. митні кордони. 5. Державна митна служба України. 6. Всесвітня митна організація.
Сардак, С. Е.
Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості / С. Е. Сардак, В. Д. Хурдей // Економіка та держава.– 2021.– № 3: березень.– С. 18-22
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. митний маркетинг. 2. митна справа. 3. митні послуги. 4. митні кордони. 5. Державна митна служба України. 6. Всесвітня митна організація.