Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Пчелянська, Г. О. - Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища
Пчелянська, Г. О. - Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища
Стаття
Автор: Пчелянська, Г. О.
Економіка та держава: Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Пчелянська, Г. О.
Економіка та держава: Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Пчелянська, Г. О.
Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища / Г. О. Пчелянська, Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук // Економіка та держава.– 2021.– № 3: березень.– С. 88-93 : іл., табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. бізнес-середовище. 3. стратегічне планування на підприємствах. 4. макроекономіка. 5. маркетинговий аналіз. 6. транспарентність.
Пчелянська, Г. О.
Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища / Г. О. Пчелянська, Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук // Економіка та держава.– 2021.– № 3: березень.– С. 88-93 : іл., табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. бізнес-середовище. 3. стратегічне планування на підприємствах. 4. макроекономіка. 5. маркетинговий аналіз. 6. транспарентність.