Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Демко, М. Я. - Сегментоорієнтований підхід: маркетингові комунікації банків та їх вплив
Демко, М. Я. - Сегментоорієнтований підхід: маркетингові комунікації банків та їх вплив
Стаття
Автор: Демко, М. Я.
Економіка та держава: Сегментоорієнтований підхід: маркетингові комунікації банків та їх вплив
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Демко, М. Я.
Економіка та держава: Сегментоорієнтований підхід: маркетингові комунікації банків та їх вплив
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Демко, М. Я.
Сегментоорієнтований підхід: маркетингові комунікації банків та їх вплив / М. Я. Демко // Економіка та держава.– 2021.– № 3: березень.– С. 131-137 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. комерційні банки. 2. банківські продукти. 3. маркетингові комунікації. 4. сегменти ринку. 5. поведінка клієнтів. 6. вікові періоди людини. 7. ґендер.
Демко, М. Я.
Сегментоорієнтований підхід: маркетингові комунікації банків та їх вплив / М. Я. Демко // Економіка та держава.– 2021.– № 3: березень.– С. 131-137 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. комерційні банки. 2. банківські продукти. 3. маркетингові комунікації. 4. сегменти ринку. 5. поведінка клієнтів. 6. вікові періоди людини. 7. ґендер.