Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бондарєва, Тетяна Іванівна - Структурні моделі організації маркетингової діяльності на підпрємстві
Бондарєва, Тетяна Іванівна - Структурні моделі організації маркетингової діяльності на підпрємстві
Стаття
Автор: Бондарєва, Тетяна Іванівна
Часопис економічних реформ: Структурні моделі організації маркетингової діяльності на підпрємстві
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Бондарєва, Тетяна Іванівна
Часопис економічних реформ: Структурні моделі організації маркетингової діяльності на підпрємстві
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Бондарєва, Тетяна Іванівна.
Структурні моделі організації маркетингової діяльності на підпрємстві / Тетяна Іванівна Бондарєва, Катерина Володимирівна Баришева, Карина Володимирівна Коломієць // Часопис економічних реформ.– 2021.– № 1 (41).– С. 82-90 : іл., табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. маркетингове управління підприємствами. 3. організаційні структури управління. 4. системний підхід. 5. системи управління.
Бондарєва, Тетяна Іванівна.
Структурні моделі організації маркетингової діяльності на підпрємстві / Тетяна Іванівна Бондарєва, Катерина Володимирівна Баришева, Карина Володимирівна Коломієць // Часопис економічних реформ.– 2021.– № 1 (41).– С. 82-90 : іл., табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. маркетингове управління підприємствами. 3. організаційні структури управління. 4. системний підхід. 5. системи управління.