Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Красовська, О. Ю. - Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
Красовська, О. Ю. - Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
Стаття
Автор: Красовська, О. Ю.
Інвестиції: практика та досвід: Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Красовська, О. Ю.
Інвестиції: практика та досвід: Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Красовська, О. Ю.
Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження / О. Ю. Красовська // Інвестиції: практика та досвід.– 2021.– № 8: квітень.– С. 29-33
Бібілогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. споживча поведінка. 3. конкурентні переваги. 4. конкурентний потенціал. 5. оцінка досліджень.
Красовська, О. Ю.
Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження / О. Ю. Красовська // Інвестиції: практика та досвід.– 2021.– № 8: квітень.– С. 29-33
Бібілогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. споживча поведінка. 3. конкурентні переваги. 4. конкурентний потенціал. 5. оцінка досліджень.