Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Демко, М. Я. - Формування системи маркетингових комунікацій банківських установ у мережі Інтернет: інтегрований ...

Демко, М. Я. - Формування системи маркетингових комунікацій банківських установ у мережі Інтернет: інтегрований ...

Формування системи маркетингових комунікацій банківських установ у мережі Інтернет: інтегрований ...
Нет экз.
Стаття
Автор: Демко, М. Я.
Інвестиції: практика та досвід: Формування системи маркетингових комунікацій банківських установ у мережі Інтернет: інтегрований ...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Демко, М. Я.
Формування системи маркетингових комунікацій банківських установ у мережі Інтернет: інтегрований підхід / М. Я. Демко // Інвестиції: практика та досвід.– 2021.– № 8: квітень.– С. 55-62 : іл., табл.
Бібілогр.: 31 назва . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові комунікації. 2. банки. 3. комерційні банки України. 4. інтернет-комунікації. 5. інтернет-реклама. 6. партнерські програми. 7. вебсайти.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 8: квітень
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025