Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Лянг, Ольга - Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту

Лянг, Ольга - Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту

Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту
Нет экз.
Стаття
Автор: Лянг, Ольга
Іноземна філологія: Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Лянг, Ольга.
Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту / Ольга Лянг // Іноземна філологія.– 2009.– Вип. 121.– С. 193-199 : табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.


-- 1. візуалізація текстів. 2. паралінгвістика. 3. тексти. 4. рекламні тексти. 5. креолізовані тексти. 6. рекламні повідомлення.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Іноземна філологія
Нет экз.
Випуск

Іноземна філологія Вип. 121
2009 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025