Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шевчук, Юлія Сергіївна - Реклама як складова частина кінотвору
Шевчук, Юлія Сергіївна - Реклама як складова частина кінотвору
Книга
Автор: Шевчук, Юлія Сергіївна
Реклама як складова частина кінотвору : монографія
Серія: Нова енергія професіоналів, Світ кіно і ТБ
Видавництво: КНУКіМ, КНУКіМ, 2021 г.
ISBN 978-966-602-311-0
Автор: Шевчук, Юлія Сергіївна
Реклама як складова частина кінотвору : монографія
Серія: Нова енергія професіоналів, Світ кіно і ТБ
Видавництво: КНУКіМ, КНУКіМ, 2021 г.
ISBN 978-966-602-311-0
(UA) Книга
XIV> 20042
900075 Главный филиал
Шевчук, Юлія Сергіївна.
Реклама як складова частина кінотвору : монографія / Юлія Сергіївна Шевчук, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Ф-т кіно і телебачення.– Київ : КНУКіМ, 2021.– 194 с. : фотоіл., табл.– (Нова енергія професіоналів) (Світ кіно і ТБ)
500 пр.– Бібліогр.: с. 174-194 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-602-311-0.
УДК 791.62:659.1
-- 1. Реклама – Соціокультурні питання. 2. Кіно – Реклама – Психологічні питання.
XIV> 20042
900075 Главный филиал
Шевчук, Юлія Сергіївна.
Реклама як складова частина кінотвору : монографія / Юлія Сергіївна Шевчук, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Ф-т кіно і телебачення.– Київ : КНУКіМ, 2021.– 194 с. : фотоіл., табл.– (Нова енергія професіоналів) (Світ кіно і ТБ)
500 пр.– Бібліогр.: с. 174-194 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-602-311-0.
УДК 791.62:659.1
-- 1. Реклама – Соціокультурні питання. 2. Кіно – Реклама – Психологічні питання.