Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Біловодська, Олена Анатоліївна - Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкуренто...
Біловодська, Олена Анатоліївна - Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкуренто...
(UA) Статья
Біловодська, Олена Анатоліївна.
Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможності / Олена Анатоліївна Біловодська, Олена Юріївна Боєнко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: "Економіка".– 2021.– № 20 (48).– С. 38-45 : іл.
Бібліогр.: 2 назви . – На укр. яз.
-- 1. заклади вищої освіти (ЗВО). 2. імідж закладів освіти. 3. якісні методи оцінювання . 4. освітні послуги. 5. оцінювання іміджу. 6. внутрішній маркетинг. 7. конкурентоспроможність ЗВО.
Біловодська, Олена Анатоліївна.
Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможності / Олена Анатоліївна Біловодська, Олена Юріївна Боєнко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: "Економіка".– 2021.– № 20 (48).– С. 38-45 : іл.
Бібліогр.: 2 назви . – На укр. яз.
-- 1. заклади вищої освіти (ЗВО). 2. імідж закладів освіти. 3. якісні методи оцінювання . 4. освітні послуги. 5. оцінювання іміджу. 6. внутрішній маркетинг. 7. конкурентоспроможність ЗВО.