Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Власенко, О. П. - Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти
Власенко, О. П. - Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти
Стаття
Автор: Власенко, О. П.
Економіка та держава: Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Власенко, О. П.
Економіка та держава: Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Власенко, О. П.
Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти / О. П. Власенко, Л. В. Тарасович, О. М. Буднік // Економіка та держава.– 2021.– № 5: травень.– С. 33-37 : іл., табл.
Бібілогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. заклади вищої освіти (ЗВО). 2. стратегічне управління. 3. стратегічні імперативи. 4. маркетинг освітніх послуг. 5. видатки бюджету на освіту.
Власенко, О. П.
Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти / О. П. Власенко, Л. В. Тарасович, О. М. Буднік // Економіка та держава.– 2021.– № 5: травень.– С. 33-37 : іл., табл.
Бібілогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. заклади вищої освіти (ЗВО). 2. стратегічне управління. 3. стратегічні імперативи. 4. маркетинг освітніх послуг. 5. видатки бюджету на освіту.