Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Красовська, О. Ю. - Удосконалення форм і методів організації управління маркетинговою діяльністю як умова забезпеченн...
Красовська, О. Ю. - Удосконалення форм і методів організації управління маркетинговою діяльністю як умова забезпеченн...
(UA) Статья
Красовська, О. Ю.
Удосконалення форм і методів організації управління маркетинговою діяльністю як умова забезпечення ділової активності підприємства / О. Ю. Красовська // Економіка та держава.– 2021.– № 4: квітень.– С. 105-109
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. ділова активність підприємств. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. управління маркетингом.
Красовська, О. Ю.
Удосконалення форм і методів організації управління маркетинговою діяльністю як умова забезпечення ділової активності підприємства / О. Ю. Красовська // Економіка та держава.– 2021.– № 4: квітень.– С. 105-109
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. ділова активність підприємств. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. управління маркетингом.