Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Яненко, Ярослав Васильович - Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві
Яненко, Ярослав Васильович - Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві
Автореферат/Дисертація
Автор: Яненко, Ярослав Васильович
Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікац.
Видавництво: [б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній
Автор: Яненко, Ярослав Васильович
Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікац.
Видавництво: [б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 242680
Главный филиал
Яненко, Ярослав Васильович.
Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві : автореф. дис ... д-ра наук із соц. комунікац. : [спец.] 27.00.06 / Ярослав Васильович Яненко, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– Київ : [б.в.], 2021.– 40 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціальні комунікації – Прикладні соціально-комунікаційні технології.
A 242680
Главный филиал
Яненко, Ярослав Васильович.
Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві : автореф. дис ... д-ра наук із соц. комунікац. : [спец.] 27.00.06 / Ярослав Васильович Яненко, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– Київ : [б.в.], 2021.– 40 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціальні комунікації – Прикладні соціально-комунікаційні технології.