Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Лозова, Т. І. - Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність ії впровадження

Лозова, Т. І. - Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність ії впровадження

Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність ії впровадження
Нет экз.
Стаття
Автор: Лозова, Т. І.
Економіка та держава: Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність ії впровадження
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Лозова, Т. І.
Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність ії впровадження / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник, О. А. Олійник // Економіка та держава.– 2021.– № 2: лютий.– С. 29-34 : іл., табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові системи . 2. корпоративне управління. 3. маркетингові стратегії. 4. організаційно-економічні механізми. 5. маркетингова освіта.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економіка та держава
Нет экз.
Випуск

Економіка та держава № 2: лютий
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025