Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лозова, Т. І. - Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність ії впровадження
Лозова, Т. І. - Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність ії впровадження
(UA) Статья
Лозова, Т. І.
Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність ії впровадження / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник, О. А. Олійник // Економіка та держава.– 2021.– № 2: лютий.– С. 29-34 : іл., табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові системи . 2. корпоративне управління. 3. маркетингові стратегії. 4. організаційно-економічні механізми. 5. маркетингова освіта.
Лозова, Т. І.
Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність ії впровадження / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник, О. А. Олійник // Економіка та держава.– 2021.– № 2: лютий.– С. 29-34 : іл., табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові системи . 2. корпоративне управління. 3. маркетингові стратегії. 4. організаційно-економічні механізми. 5. маркетингова освіта.