Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Татарінов, В. В. - Маркетингова стратегія та організаційна культура підприємства

Татарінов, В. В. - Маркетингова стратегія та організаційна культура підприємства

Маркетингова стратегія та організаційна культура підприємства
Нет экз.
Стаття
Автор: Татарінов, В. В.
Європейський вектор економічного розвитку: Маркетингова стратегія та організаційна культура підприємства
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Татарінов, В. В.
Маркетингова стратегія та організаційна культура підприємства / В. В. Татарінов, В. С. Татарінов // Європейський вектор економічного розвитку.– 2021.– № 1 (30).– С. 99-112
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові стратегії підприємств. 2. організаційна культура підприємств. 3. організаційні структури. 4. корпоративна культура.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Європейський вектор економічного розвитку
Нет экз.
Випуск

Європейський вектор економічного розвитку № 1 (30)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025