Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Хурдей, В. Д. - Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи

Хурдей, В. Д. - Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи

Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
Нет экз.
Стаття
Автор: Хурдей, В. Д.
Економічний простір: Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Хурдей, В. Д.
Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи / В. Д. Хурдей, В. В. Даценко, Л. Ю. Семенова // Економічний простір.– 2021.– № 165.– С. 96-100 : іл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.


-- 1. товарна політика. 2. ціннісні пропозиції. 3. онлайн-продажі. 4. покупки. 5. споживча поведінка. 6. клієнтський вибір. 7. споживчі тренди. 8. імідж брендів. 9. коронакриза.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економічний простір
Нет экз.
Випуск

Економічний простір № 165
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025