Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Хурдей, В. Д. - Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
Хурдей, В. Д. - Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
Стаття
Автор: Хурдей, В. Д.
Економічний простір: Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Хурдей, В. Д.
Економічний простір: Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Хурдей, В. Д.
Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи / В. Д. Хурдей, В. В. Даценко, Л. Ю. Семенова // Економічний простір.– 2021.– № 165.– С. 96-100 : іл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. товарна політика. 2. ціннісні пропозиції. 3. онлайн-продажі. 4. покупки. 5. споживча поведінка. 6. клієнтський вибір. 7. споживчі тренди. 8. імідж брендів. 9. коронакриза.
Хурдей, В. Д.
Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи / В. Д. Хурдей, В. В. Даценко, Л. Ю. Семенова // Економічний простір.– 2021.– № 165.– С. 96-100 : іл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. товарна політика. 2. ціннісні пропозиції. 3. онлайн-продажі. 4. покупки. 5. споживча поведінка. 6. клієнтський вибір. 7. споживчі тренди. 8. імідж брендів. 9. коронакриза.