Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ханик, Ю.-Б. Р. - Публічний маркетинг: класифікація, алгоритм проведення та формування загальної системи
Ханик, Ю.-Б. Р. - Публічний маркетинг: класифікація, алгоритм проведення та формування загальної системи
(UA) Статья
Ханик, Ю.-Б. Р.
Публічний маркетинг: класифікація, алгоритм проведення та формування загальної системи / Ю.-Б. Р. Ханик // Інвестиції: практика та досвід.– 2021.– № 10: травень.– С. 142-146 : табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. публічне управління. 2. публічна влада. 3. публічний маркетинг. 4. класифікація. 5. алгоритми дій.
Ханик, Ю.-Б. Р.
Публічний маркетинг: класифікація, алгоритм проведення та формування загальної системи / Ю.-Б. Р. Ханик // Інвестиції: практика та досвід.– 2021.– № 10: травень.– С. 142-146 : табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. публічне управління. 2. публічна влада. 3. публічний маркетинг. 4. класифікація. 5. алгоритми дій.