Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Громова, Наталія Михайлівна - Ставлення студентів до вивчення англійської мови та критичного читання як складника читацької ком...

Громова, Наталія Михайлівна - Ставлення студентів до вивчення англійської мови та критичного читання як складника читацької ком...

Ставлення студентів до вивчення англійської мови та критичного читання як складника читацької ком...
Нет экз.
Стаття
Автор: Громова, Наталія Михайлівна
Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія": Ставлення студентів до вивчення англійської мови та критичного читання як складника читацької ком...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Громова, Наталія Михайлівна.
Ставлення студентів до вивчення англійської мови та критичного читання як складника читацької компетентності / Наталія Михайлівна Громова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія".– 2021.– Вип. 13.– С. 49-52 : табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.


-- 1. критичне читання. 2. студенти немовних спеціальностей. 3. вивчення англійської мови. 4. читацька компетентність. 5. мотивація до навчання.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія"
Нет экз.
Випуск

Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія" Вип. 13
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025