Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Газуда, Михайло - Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій
Газуда, Михайло - Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій
(UA) Статья
Газуда, Михайло.
Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій / Михайло Газуда, Мирослава Стеців // Геополітика України: історія і сучасність.– 2019.– Вип. 2 (23).– С. 127-134
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. брендинг територій.
Газуда, Михайло.
Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій / Михайло Газуда, Мирослава Стеців // Геополітика України: історія і сучасність.– 2019.– Вип. 2 (23).– С. 127-134
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. брендинг територій.