Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Газуда, Михайло - Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій

Газуда, Михайло - Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій

Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій
Нет экз.
Стаття
Автор: Газуда, Михайло
Геополітика України: історія і сучасність: Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Газуда, Михайло.
Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій / Михайло Газуда, Мирослава Стеців // Геополітика України: історія і сучасність.– 2019.– Вип. 2 (23).– С. 127-134
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.


-- 1. брендинг територій.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Геополітика України: історія і сучасність
Нет экз.
Випуск

Геополітика України: історія і сучасність Вип. 2 (23)
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025