Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Віговська, Л. А. - Слоган як один із видів рекламного тексту

Віговська, Л. А. - Слоган як один із видів рекламного тексту

Слоган як один із видів рекламного тексту
Нет экз.
Стаття
Автор: Віговська, Л. А.
Закарпатські філологічні студії: Слоган як один із видів рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Віговська, Л. А.
Слоган як один із видів рекламного тексту / Л. А. Віговська // Закарпатські філологічні студії.– 2020.– Вип. 14, т. 1.– С. 281-285
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. рекламні тексти. 3. рекламні слогани. 4. рекламні константи. 5. маркетинговий дискурс. 6. художня цінність.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Закарпатські філологічні студії
Нет экз.
Випуск

Закарпатські філологічні студії Вип. 14, т. 1
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025