Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Андрєєва, О. С. - Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сього...
Андрєєва, О. С. - Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сього...
(UA) Статья
Андрєєва, О. С.
Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення / О. С. Андрєєва // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2016.– Вип. 9.– С. 50-54 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. шокова реклама. 2. девіантна реклама. 3. вплив мас-медіа. 4. медійні комунікації. 5. медіакультура. 6. українське суспільство.
Андрєєва, О. С.
Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення / О. С. Андрєєва // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2016.– Вип. 9.– С. 50-54 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. шокова реклама. 2. девіантна реклама. 3. вплив мас-медіа. 4. медійні комунікації. 5. медіакультура. 6. українське суспільство.