Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Блажеєвська, Ю. М. - Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи
Блажеєвська, Ю. М. - Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи
(UA) Статья
Блажеєвська, Ю. М.
Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи / Ю. М. Блажеєвська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2016.– Вип. 10.– С. 60-65
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. соціальна реклама. 3. некомерційна реклама. 4. державна реклама. 5. патріотична реклама. 6. соціальні комунікації. 7. кризові ситуації. 8. стабілізація суспільства.
Блажеєвська, Ю. М.
Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи / Ю. М. Блажеєвська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2016.– Вип. 10.– С. 60-65
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. соціальна реклама. 3. некомерційна реклама. 4. державна реклама. 5. патріотична реклама. 6. соціальні комунікації. 7. кризові ситуації. 8. стабілізація суспільства.