Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Блажеєвська, Ю. М. - Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи

Блажеєвська, Ю. М. - Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи

Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи
Нет экз.
Стаття
Автор: Блажеєвська, Ю. М.
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації: Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Блажеєвська, Ю. М.
Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи / Ю. М. Блажеєвська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2016.– Вип. 10.– С. 60-65
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. соціальна реклама. 3. некомерційна реклама. 4. державна реклама. 5. патріотична реклама. 6. соціальні комунікації. 7. кризові ситуації. 8. стабілізація суспільства.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації
Нет экз.
Випуск

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації Вип. 10
2016 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025