Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Андрєєва, О. С. - Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу

Андрєєва, О. С. - Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу

Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
Нет экз.
Стаття
Автор: Андрєєва, О. С.
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації: Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Андрєєва, О. С.
Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу / О. С. Андрєєва, С. М. Мельник // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2017.– Вип. 11.– С. 68-75
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. шокова реклама. 3. рекламні комунікації. 4. епатаж. 5. візуальні компоненти. 6. вербальні компоненти. 7. комунікативні інтенції.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації
Нет экз.
Випуск

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації Вип. 11
2017 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025