Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Андрєєва, О. С. - Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
Андрєєва, О. С. - Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
(UA) Статья
Андрєєва, О. С.
Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу / О. С. Андрєєва, С. М. Мельник // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2017.– Вип. 11.– С. 68-75
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. шокова реклама. 3. рекламні комунікації. 4. епатаж. 5. візуальні компоненти. 6. вербальні компоненти. 7. комунікативні інтенції.
Андрєєва, О. С.
Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу / О. С. Андрєєва, С. М. Мельник // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2017.– Вип. 11.– С. 68-75
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. шокова реклама. 3. рекламні комунікації. 4. епатаж. 5. візуальні компоненти. 6. вербальні компоненти. 7. комунікативні інтенції.