Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Летюк, С. Б. - Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
Летюк, С. Б. - Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
(UA) Статья
Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії / С. Б. Летюк // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2017.– Вип. 11.– С. 85-90
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. реклама. 3. рекламні кампанії. 4. життєві цикли. 5. рекламні ролики. 6. рекламні стратегії. 7. інформаційні технології (ІТ).
Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії / С. Б. Летюк // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2017.– Вип. 11.– С. 85-90
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. реклама. 3. рекламні кампанії. 4. життєві цикли. 5. рекламні ролики. 6. рекламні стратегії. 7. інформаційні технології (ІТ).