Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Летюк, С. Б. - Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії

Летюк, С. Б. - Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії

Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
Нет экз.
Стаття
Автор: Летюк, С. Б.
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації: Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії / С. Б. Летюк // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2017.– Вип. 11.– С. 85-90
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. бренди. 2. реклама. 3. рекламні кампанії. 4. життєві цикли. 5. рекламні ролики. 6. рекламні стратегії. 7. інформаційні технології (ІТ).


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації
Нет экз.
Випуск

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації Вип. 11
2017 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025