Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ковальчук, Кристина Вадимівна - Концептуальні засади формування бренду
Ковальчук, Кристина Вадимівна - Концептуальні засади формування бренду
Стаття
Автор: Ковальчук, Кристина Вадимівна
Бізнес Інформ: Концептуальні засади формування бренду
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ковальчук, Кристина Вадимівна
Бізнес Інформ: Концептуальні засади формування бренду
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ковальчук, Кристина Вадимівна.
Концептуальні засади формування бренду / Кристина Вадимівна Ковальчук, Маргарита Романівна Подорожна // Бізнес Інформ.– 2021.– № 5 (520).– С. 396-401 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. брендинг. 3. торговельні марки . 4. світові бренди. 5. бренд-стратегії.
Ковальчук, Кристина Вадимівна.
Концептуальні засади формування бренду / Кристина Вадимівна Ковальчук, Маргарита Романівна Подорожна // Бізнес Інформ.– 2021.– № 5 (520).– С. 396-401 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. брендинг. 3. торговельні марки . 4. світові бренди. 5. бренд-стратегії.