Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Літовка-Деменіна, Світлана Григорівна - Вплив COVID-19 на розвиток маркетингових досліджень у туризмі під час пандемії та світової кризи
Літовка-Деменіна, Світлана Григорівна - Вплив COVID-19 на розвиток маркетингових досліджень у туризмі під час пандемії та світової кризи
(UA) Статья
Літовка-Деменіна, Світлана Григорівна.
Вплив COVID-19 на розвиток маркетингових досліджень у туризмі під час пандемії та світової кризи / Світлана Григорівна Літовка-Деменіна, Світлана Анатоліївна Панченко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку.– 2021.– № 25: Серія: Економіка та менеджмент.– С. 74-83
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. маркетингові інструменти. 3. туристичний продукт. 4. пандемія COVID-19. 5. економічні наслідки пандемій. 6. світові фінансово-економічні кризи.
Літовка-Деменіна, Світлана Григорівна.
Вплив COVID-19 на розвиток маркетингових досліджень у туризмі під час пандемії та світової кризи / Світлана Григорівна Літовка-Деменіна, Світлана Анатоліївна Панченко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку.– 2021.– № 25: Серія: Економіка та менеджмент.– С. 74-83
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. маркетингові інструменти. 3. туристичний продукт. 4. пандемія COVID-19. 5. економічні наслідки пандемій. 6. світові фінансово-економічні кризи.