Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Захарченко, А. П. - Кількісне оцінювання потенціалу впливу пошукової видачі Google на репутацію публічної особи
Захарченко, А. П. - Кількісне оцінювання потенціалу впливу пошукової видачі Google на репутацію публічної особи
(UA) Статья
Захарченко, А. П.
Кількісне оцінювання потенціалу впливу пошукової видачі Google на репутацію публічної особи / А. П. Захарченко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2018.– Вип. 14.– С. 54-60 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. репутація публічних осіб. 2. пошукова система Google. 3. контент-аналіз. 4. аналіз меседжів.
Захарченко, А. П.
Кількісне оцінювання потенціалу впливу пошукової видачі Google на репутацію публічної особи / А. П. Захарченко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2018.– Вип. 14.– С. 54-60 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. репутація публічних осіб. 2. пошукова система Google. 3. контент-аналіз. 4. аналіз меседжів.