Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Божок, Анастасія - Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів
Божок, Анастасія - Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів
Стаття
Автор: Божок, Анастасія
Проблеми і перспективи економіки та управління: Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Божок, Анастасія
Проблеми і перспективи економіки та управління: Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Божок, Анастасія.
Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів / Анастасія Божок // Проблеми і перспективи економіки та управління.– 2021.– № 1 (25).– С. 27-32 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтернет-маркетинг. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. маркетингові інструменти. 4. інтернет-користувачі.
Божок, Анастасія.
Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів / Анастасія Божок // Проблеми і перспективи економіки та управління.– 2021.– № 1 (25).– С. 27-32 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтернет-маркетинг. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. маркетингові інструменти. 4. інтернет-користувачі.