Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Зелінська, Н. В. - Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...

Зелінська, Н. В. - Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...

Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
Нет экз.
Стаття
Автор: Зелінська, Н. В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Зелінська, Н. В.
Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видатного українського видавця) / Н. В. Зелінська // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2021.– № 1 (45).– С. 88-95
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.


-- 1. Тиктор, Іван Микитович (1896-1987). 2. реклама. 3. рекламні технології. 4. рекламні стратегії. 5. читачі. 6. читацькі аудиторії. 7. видавці. 8. видавничі концерни. 9. українська преса.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Нет экз.
Випуск

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації № 1 (45)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025