Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Русецька, О. Б. - Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)

Русецька, О. Б. - Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)

Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті  (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
Нет экз.
Стаття
Автор: Русецька, О. Б.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Русецька, О. Б.
Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту) / О. Б. Русецька // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2021.– № 1 (45).– С. 96-101 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. вільний асоціативний експеримент. 2. реклама. 3. рекламні продукти. 4. рекламні слогани. 5. рекламний вплив. 6. слова-стимули. 7. стимули-зображення. 8. споживачі рекламної продукції.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Нет экз.
Випуск

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації № 1 (45)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025