Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мартиненко, Аліна Василівна - Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу

Мартиненко, Аліна Василівна - Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу

Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу
Нет экз.
Стаття
Автор: Мартиненко, Аліна Василівна
Маркетинг і цифрові технології: Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мартиненко, Аліна Василівна.
Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу / Аліна Василівна Мартиненко, Петро Григорович Перерва // Маркетинг і цифрові технології.– 2021.– Т. 5, № 1.– С. 6-16 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. електротехнічні підприємства. 2. промислові підприємства України. 3. інноваційні товари. 4. життєвий цикл товару. 5. маркетингові стратегії. 6. управління ассортиментом. 7. електродвигуни. 8. Полтава.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 5, № 1
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025