Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Хрупович, Світлана Євгенівна - Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних
Хрупович, Світлана Євгенівна - Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних
(UA) Статья
Хрупович, Світлана Євгенівна.
Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних / Світлана Євгенівна Хрупович, Тетяна Михайлівна Борисова // Маркетинг і цифрові технології.– 2021.– Т. 5, № 1.– С. 17-26 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинговий аналіз. 2. неструктуровані дані. 3. штучний інтелект (ШІ). 4. ШІ в економіці. 5. когнітивна система. 6. онлайн-платформи. 7. аналітика даних.
Хрупович, Світлана Євгенівна.
Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних / Світлана Євгенівна Хрупович, Тетяна Михайлівна Борисова // Маркетинг і цифрові технології.– 2021.– Т. 5, № 1.– С. 17-26 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинговий аналіз. 2. неструктуровані дані. 3. штучний інтелект (ШІ). 4. ШІ в економіці. 5. когнітивна система. 6. онлайн-платформи. 7. аналітика даних.