Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Хрупович, Світлана Євгенівна - Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних

Хрупович, Світлана Євгенівна - Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних

Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних
Нет экз.
Стаття
Автор: Хрупович, Світлана Євгенівна
Маркетинг і цифрові технології: Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Хрупович, Світлана Євгенівна.
Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних / Світлана Євгенівна Хрупович, Тетяна Михайлівна Борисова // Маркетинг і цифрові технології.– 2021.– Т. 5, № 1.– С. 17-26 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетинговий аналіз. 2. неструктуровані дані. 3. штучний інтелект (ШІ). 4. ШІ в економіці. 5. когнітивна система. 6. онлайн-платформи. 7. аналітика даних.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 5, № 1
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025