Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Окландер, Михайло Анатолійович - Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
Окландер, Михайло Анатолійович - Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
Стаття
Автор: Окландер, Михайло Анатолійович
Маркетинг і цифрові технології: Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Окландер, Михайло Анатолійович
Маркетинг і цифрові технології: Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Окландер, Михайло Анатолійович.
Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері / Михайло Анатолійович Окландер, Микита Олександрович Гайдаєнко // Маркетинг і цифрові технології.– 2021.– Т. 5, № 1.– С. 74-100 : іл., табл.
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. омніканальний маркетинг. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. маркетингові дослідження. 4. місцеві вибори в Україні. 5. рекламні кампанії. 6. таргетування. 7. маркетингові інструменти. 8. інтерв'ю. 9. передвиборчі кампанії.
Окландер, Михайло Анатолійович.
Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері / Михайло Анатолійович Окландер, Микита Олександрович Гайдаєнко // Маркетинг і цифрові технології.– 2021.– Т. 5, № 1.– С. 74-100 : іл., табл.
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. омніканальний маркетинг. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. маркетингові дослідження. 4. місцеві вибори в Україні. 5. рекламні кампанії. 6. таргетування. 7. маркетингові інструменти. 8. інтерв'ю. 9. передвиборчі кампанії.