Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Миронов, Ю. Б. - Діджитал -маркетинг підприємств під час пандемічної кризи

Миронов, Ю. Б. - Діджитал -маркетинг підприємств під час пандемічної кризи

Діджитал -маркетинг підприємств під час пандемічної кризи
Нет экз.
Стаття
Автор: Миронов, Ю. Б.
Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки: Діджитал -маркетинг підприємств під час пандемічної кризи
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Миронов, Ю. Б.
Діджитал -маркетинг підприємств під час пандемічної кризи / Ю. Б. Миронов, В. А. Микита, О. Р. Сватюк // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки.– 2021.– Вип. 62.– С. 93-100 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. цифровізація (діджиталізація) економіки. 3. економічні наслідки пандемій. 4. торговельні партнери України. 5. акціонерні товариства в Україні. 6. виробничо-торговельні підприємства. 7. Львівська область.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки
Нет экз.
Випуск

Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки Вип. 62
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025