Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Миронов, Ю. Б. - Діджитал -маркетинг підприємств під час пандемічної кризи
Миронов, Ю. Б. - Діджитал -маркетинг підприємств під час пандемічної кризи
(UA) Статья
Миронов, Ю. Б.
Діджитал -маркетинг підприємств під час пандемічної кризи / Ю. Б. Миронов, В. А. Микита, О. Р. Сватюк // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки.– 2021.– Вип. 62.– С. 93-100 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. цифровізація (діджиталізація) економіки. 3. економічні наслідки пандемій. 4. торговельні партнери України. 5. акціонерні товариства в Україні. 6. виробничо-торговельні підприємства. 7. Львівська область.
Миронов, Ю. Б.
Діджитал -маркетинг підприємств під час пандемічної кризи / Ю. Б. Миронов, В. А. Микита, О. Р. Сватюк // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки.– 2021.– Вип. 62.– С. 93-100 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. цифровізація (діджиталізація) економіки. 3. економічні наслідки пандемій. 4. торговельні партнери України. 5. акціонерні товариства в Україні. 6. виробничо-торговельні підприємства. 7. Львівська область.