Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кутуза, Н. В. - Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі
Кутуза, Н. В. - Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі
Стаття
Автор: Кутуза, Н. В.
Записки з українського мовознавства: Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Кутуза, Н. В.
Записки з українського мовознавства: Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Кутуза, Н. В.
Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі / Н. В. Кутуза // Записки з українського мовознавства.– 2019.– Вип. 26, т. 2.– С. 233-241
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламний дискурс. 2. нейролінгвістичне програмування. 3. гіпноіндуктори. 4. сугестія. 5. позитивація. 6. рекламний вплив. 7. комерційна реклама.
Кутуза, Н. В.
Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі / Н. В. Кутуза // Записки з українського мовознавства.– 2019.– Вип. 26, т. 2.– С. 233-241
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламний дискурс. 2. нейролінгвістичне програмування. 3. гіпноіндуктори. 4. сугестія. 5. позитивація. 6. рекламний вплив. 7. комерційна реклама.