Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Славінська, М. С. - Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами
Славінська, М. С. - Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами
Стаття
Автор: Славінська, М. С.
Записки з українського мовознавства: Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Славінська, М. С.
Записки з українського мовознавства: Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Славінська, М. С.
Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами / М. С. Славінська // Записки з українського мовознавства.– 2019.– Вип. 26, т. 2.– С. 320-326
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. рекламні тексти. 3. рекламний вплив. 4. комунікативні стратегії. 5. комунікативні тактики. 6. ефективність реклами.
Славінська, М. С.
Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами / М. С. Славінська // Записки з українського мовознавства.– 2019.– Вип. 26, т. 2.– С. 320-326
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. рекламні тексти. 3. рекламний вплив. 4. комунікативні стратегії. 5. комунікативні тактики. 6. ефективність реклами.