Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Щербак, О. В. - Адресант у комерційній телерекламі: маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал
Щербак, О. В. - Адресант у комерційній телерекламі: маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал
(UA) Статья
Щербак, О. В.
Адресант у комерційній телерекламі: маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства.– 2019.– Вип. 26, т. 2.– С. 342-350
Бібліогр.: 27 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні комунікації. 2. адресанти. 3. мовна сугестія. 4. лінгвосеміотика. 5. знаки-копії. 6. знаки-індекси. 7. знаки-символи. 8. комерційна телереклама.
Щербак, О. В.
Адресант у комерційній телерекламі: маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства.– 2019.– Вип. 26, т. 2.– С. 342-350
Бібліогр.: 27 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні комунікації. 2. адресанти. 3. мовна сугестія. 4. лінгвосеміотика. 5. знаки-копії. 6. знаки-індекси. 7. знаки-символи. 8. комерційна телереклама.